English

Kariéra

HKR advokátní kancelář, s.r.o. nabízí vybraným uchazečům velmi zajímavou práci v prestižní advokátní kanceláři a těm nejlepším z vás také dlouhodobou perspektivu i kariérní růst.

17. srpna 2017

ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI

Hlavní odpovědnost:

  • administrativní podpora partnerů kanceláře – vedení evidence advokátních úschov, soudních jednání, lhůt, spisů, smluvní dokumentace, datových schránek, pošty, atd.
  • vedení ekonomické a personální agendy společnosti , spolupráce s externí účetní firmou
  • organizace chodu společnosti – správa majetku, spolupráce s IT firmou, úklidovou společností, objednávky kanc. materiálu, občerstvení, apod.
  • administrativní a asistenční práce dle zadání vedení společnosti, vč. organizace porad a jednání

Požadujeme:

  • ukončené středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického směru
  • praxi alespoň 2 roky na stejné nebo podobné pozici ( office manager, asistent, …)
  • výbornou znalost práce na PC ( zejména Word, Excel, Outlook )
  • příjemné, reprezentativní vystupování
  • smysl pro zodpovědnost, preciznost a pečlivost
  • dokonalou znalost českého jazyka vč. znalosti obchodní korespondence
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • časovou flexibilitu

Nabízíme:

  • samostatnou práci v příjemném kolektivu
  • možnost osobního rozvoje
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • možnost výuky Aj nebo Nj
  • občerstvení na pracovišti

Pokud máte zájem o tuto pracovní pozici, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na adresu: kupkova@akhavel.cz

Za Váš zájem předem děkujeme.

více »